Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Кривильова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Кривильова О. А. 
Підготовка майбутніх учителів до творчої діяльності : монографія / О. А. Кривильова; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2008. - 199 c. - Бібліогр.: 174 назв. - укp.

Викладено теоретичні та методологічні підходи до формування готовності вчителів до самостійної творчої діяльності. Розкрито концептуальні засади самореалізації творчого потенціалу вчителя. Визначено складові процесу формування у вчителів готовності до самостійної творчої діяльності, висвітлено педагогічні умови та основні етапи їх підготовки.

Изложены теоретические и методологические подходы к формированию готовности учителей к самостоятельной творческой деятельности. Раскрыты концептуальные основы самореализации творческого потенциала учителя. Определены составные процесса формирования у учителей готовности к самостоятельной творческой деятельности, освещены педагогические условия и основные этапы их подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.42 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кривильова О. А. 
Формування у майбутніх вчителів готовності до самостійної творчої діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. А. Кривильова; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2006. - 24 c. - укp.

Досліджено актуальну тему - підготовку кваліфікованих кадрів, здатних до творчої праці, професійного саморозвитку. Розглянуто зміст, форми та методи формування готовності майбутніх вчителів до самостійної творчої діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено складові професійної підготовки майбутнього вчителя до такої діяльності. Визначено й науково обгрунтовано суть поняття "готовність до самостійної творчої діяльності". Наведено основні критерії цієї готовності. Удосконалено методику використання у даному процесі педагогічних технологій. Подальшого розвитку набули положення щодо ефективності педагогічних умов підготовки, а також положення стосовно науково-методичного забезпечення формування у майбутніх учителів готовності до самостійної творчої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Немченко С. Г. 
Управління навчальним закладом : підруч. для студ. ВНЗ / С. Г. Немченко, О. Б. Голік, О. А. Кривильова, О. В. Лебідь. - Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2012. - 515 c. - Бібліогр.: с. 501-515 - укp.

Надано основні поняття про становлення та розвиток управлінської думки в галузі освіти, розглянуто НЗ як об'єкт управління. Висвітлено керівну систему НЗ, управління функціонуванням НЗ, описано особливості планування діяльності та контроль процесів функціонування НЗ. Розкрито питання керівництва колективом, викладено типи інноваційної поведінки та підходи до управління розвитком НЗ. Проаналізовано особливості управління локальними нововведеннями, наведено системне управління розвитком НЗ. Визначено основи прийняття управлінських рішень, правові засади регулювання діяльності НЗ. Досліджено матеріально-технічну та фінансово-господарську діяльність НЗ. Розглянуто питання структури професійної культури керівника НЗ та її складових, професійної компетентності та мовлення, творчості, професіоналізму, іміджу, лідерства, мистецтва вирішення конфліктів, подолання стресів та особистих криз. Запропоновано показники сформованості професійної культури керівника НЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кривильова О. А. 
Тренінговий підхід у формуванні професійного становлення майбутнього фахівця / О. А. Кривильова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 24/25. - С. 456-460. - укp.

Обгрунтовано необхідність формування професійних уявлень як складової професійного становлення. Розглянуто тренінговий підхід у підготовці майбутніх фахівців, що дозволяє розвинути уявлення про зміст майбутньої трудової діяльності, про себе як суб'єкта праці, про власні професійно значимі властивості особистості, сформувати потребу у самовдосконаленні.

Обоснована необходимость формирования профессиональных представлений как составляющей профессионального становления. Рассмотрен тренинговый подход в подготовке будущих специалистов, который позволяет развить представление о содержании будущей трудовой деятельности, о себе как субъекте работы, про собственные профессионально значимые свойства личности, сформировать потребность в самосовершенствовании.

The article substantiates the necessity of forming professional ideas as a part of professional training. Training approach while preparing future specialists has been considered, which gives an idea about future working activity contents, about oneТspersonality as a subject of work, and oneТs own personal professionally important qualities, and form the need for self-perfection.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кривильова О. 
Готуємо майбутніх вчителів до самостійної творчої діяльності / О. Кривильова // Рідна шк.. - 2006. - № 6. - С. 16-17. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розкрито сутність діяльнісного, особистісного й інтегрального методологічних підходів до процесу професійно-педагогічної підготовки. Подано авторську модель підготовки студентів до творчої діяльності. Охарактеризовано її теоретичний, практичний та особистісний компоненти. Визначено шість принципів підготовки майбутніх вчителів до самостійної творчої діяльності: створення творчої атмосфери, гнучкість та адекватність запитам практики та інші. Охарактеризовано чотири етапи підготовки до майбутньої творчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кривильова О. А. 
Професійне становлення інженера-педагога в умовах вищого навчального закладу / О. А. Кривильова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 399-402. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сутність компетентнісного підходу відносно професійного становлення інженера-педагога, освітні та управлінські заходи впровадження означеного підходу у процес підготовки інженера-педагога в галузі економіки, принципи реалізації концептуальних ідей.

Рассмотрены сущность компетентностного подхода относительно профессионального становления инженера-педагога, образовательные и управленческие мероприятия внедрения данного подхода в процесс подготовки инженера-педагога в области экономики, принципы реализации концептуальных идей.

The article deals with the essence of the competence approach regarding professional development of engineer teachers, educational and management activities implementing this approach in the preparation of engineering teacher in the field of economy, the implementation principles of conceptual ideas.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кривильова О. 
Особливості психолого-педагогічної діяльності викладачів професійно-технічних навчальних закладів / О. Кривильова // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 49-52. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито нормативно-правову базу організації діяльності викладачів професійно-технічних навчальних закладів. Проаналізовано сутність їх професійної діяльності та особливості її реалізації на сучасному етапі розвитку освітнього простору. Наведено індивідуально-особистісні (внутрішні) та соціокультурні (зовнішні) фактори успішної професійної діяльності викладачів. Досліджено основні нормативні види діяльності викладачів: методичну, навчальну та організаційну. Розглянуто поняття "професійна компетентність", "інформаційна компетентність", "комунікативна компетентність", "правова компетентність". Зауважено, що сучасна компетентнісна парадигма є практико-орієнтованою у відповідності з цінностями суспільства сталого розвитку.

Раскрыта нормативно-правовая база организации деятельности преподавателей профессионально-технических учебных заведений. Проанализированы сущность их профессиональной деятельности и особенности ее реализации на современном этапе развития образовательного пространства. Приведены индивидуально-личностные (внутренние) и социокультурные (внешние) факторы успешной профессиональной деятельности преподавателей. Исследованы основные нормативные виды деятельности преподавателей: методическая, учебная и организационная. Рассмотрены понятия "профессиональная компетентность", "информационная компетентность", "коммуникативная компетентность", "правовая компетентность". Отмечено, что современная компетентностная парадигма является практико-ориентированной в соответствии с ценностями общества устойчивого развития.

Reveals the legal framework organizing the activities of teachers in vocational schools. Analyzed the nature of their profession, and especially its implementation at the present stage of development of educational space. Given individual and personal (internal) and sociocultural (external) factors of a successful professional work of teachers. The basic regulatory activities of teachers: methodological, and organizational learning. The concept of professional competence, informational competence, communicative competence, legal competence. It is noticed that the modern paradigm of competence-practice-oriented in accordance with the values of a society of sustainable development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кривильова О. А. 
Педагогічна діяльність викладачів професійно-технічних навчальних закладів : навч. посіб. / О. А. Кривильова; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ : БДПУ, 2016. - 227 c. - Бібліогр.: с. 224-227 - укp.

Висвітлено особливості навчально-виховної та методичної діяльності викладачів в освітньому середовищі ПТНЗ. Розкрито сутність професійно-технічної освіти. Розглянуто типи ПТНЗ і напрями їх діяльності. Описано сучасні підходи до партнерства ПТНЗ і роботодавців. Наведено порівняльну характеристику методів традиційного й активного навчання. Розкрито критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з професійної підготовки в системі професійно-технічної освіти. Увагу приділено педагогічним умовам професійного спрямування предметів природничо-математичного циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)717.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802676 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кривильова О. А. 
Педагогічна акмеологія : навч. посіб. / О. А. Кривильова; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ : БДПУ, 2016. - 187 c. - Бібліогр.: с. 183-187 - укp.

Висвітлено сутність феномена "акме" та умови його досягнення. Значну увагу приділено специфіці "акме" у професії педагога, зокрема характеристиці професійних вимог до сучасного викладача та особливостей його професійного розвитку. Розкрито питання акмеологічної концепції професійного розвитку педагога. Наведено акмеологічні детермінанти професіоналізму інноваційної діяльності. Розглянуто сутність творчості в акмеологічному розвитку особистості та умови реалізації її творчого потенціалу. Охарактеризовано поняття професійної, дидактичної та акмеологічної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.я73 + Ч489.511.203 я73 + Ч489.518.5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807804 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вища освіта України в контексті цивілізаційних змін та викликів: стан, проблеми, перспективи розвитку : колект. монографія / Г. І. Калінічева, О. Є. Бродецький, О. В. Винославська, В. О. Гатченко, І. В. Горохолінська, Б. Л. Дем'яненко, В. М. Дем'яненко, З. І. Зайцева, Л. М. Заліток, О. О. Карпенко, О. А. Кривильова, С. І. Лавриненко, О. М. Любовець, А. А. Майстренко, П. В. Сацький, Н. Л. Сосницька, К. Б. Олексенко, Р. І. Олексенко, Г. В. Ортіна, І. О. Рижик, К. С. Тараненко, А. С. Чайковський, А. В. Фастівець, М. Ю. Чікарьова; ред.: Г. І. Калінічева; Приватний вищий навчальний заклад "Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая". - Київ : Фенікс, 2020. - 399 c. - Бібліогр. в знесках - укp.

Проаналізовано філософські, історичні, суспільно-економічні, психолого-педагогічні проблеми функціонування вищої освіти в контексті цивілізаційних змін і викликів. Висвітлено концептуальні засади розвитку університетської освіти в історії європейської цивілізації, вказано на становлення сучасних тенденцій та трендів у системі вищої освіти на глобальному та національному рівнях. Досліджено місії сучасних університетів, здійснено аналіз викликів, що стоять перед сучасною освітянською спільнотою. Акцентовано увагу на оновленні парадигми вищої освіти та важливості компетентнісного підходу у процесі підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Важливе місце приділено методичним і дидактичним аспектам організації освітньо-виховного процесу, складовим формування ціннісної системи в університетському середовищі та необхідності національно-патріотичного виховання молодого покоління України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851592 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського